سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضدعفونی کردن توالت فرنگی به روش های ساده

امروزه با وجود اینکه اکثر خانه ها از سرویس بهداشتی برخوردارند مسئله تمیز کردن و ضدعفونی کردن توالت فرنگی تبدیل به یک موضوع مهم و دغدغه روزانه خانمهای خانه دار می باشد چرا که بی توجهی به آن عواقب زیادی را به دنبال دارد که پیچیدن بوی نامطبوع در محیط خانه و نیز جمع شدن حشرات و ایجاد بیماری های عفونی و پوستی و حتی ریوی از جمله آنهاست.

اقدامات مهم جهت ضدعفونی کردن توالت فرنگی

 امروزه با وجود بیماری استرس زا و جدیدی به نام کرونا ضدعفونی کردن توالت های فرنگی و سرویس بهداشتی اهمیت زیادی پیدا کرده است که در اینجا قرار است به بیان 3 ترفند اصولی برای ضدعفونی کردن توالت فرنگی بپردازیم:

  •  استفاده از قرص های ضدعفونی کننده توالت فرنگی 
  • ضدعفونی کردن توالت فرنگی با استفاده از مواد سفید کننده و شوینده
  • استفاده از قرص ضدعفونی کننده خانگی 

 جهت دریافت مشاوره و یا استفاده از خدمات لوله بازکنی تهرانسر در سراسر تهران برای پیشگیری از پیشرفت بوی بد فاضلاب می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و با صرف کمترین هزینه از خدمات با کیفیت و تضمینی در محل بهره مند شوید.

 ضدعفونی کردن توالت فرنگی با استفاده از قرص‌های مخصوص 

 امروزه قرص های ضد عفونی کننده زیادی در بازار وجود دارند و معروفترین آنها برند برف آلمانی می باشد استفاده از این قرص ها باعث تمیز و خوشبو شدن و همچنین ضدعفونی کردن توالت فرنگی ها می شود. از این قرص‌ها برای ضدعفونی کردن کاسه توالت ایرانی هم میشود استفاده کرد. روش استفاده از این قرص‌ها به این صورت هست که قرص را به گوشه‌ای از توالت آویزان کنیم به این صورت با هر بار کشیدن فلاش تانک مقداری آب روی قرصها ریخته می شود که در نتیجه منجر به تمیزی، خوشبو شدن و ضد عفونی توالت فرنگی و سرویس بهداشتی می گردد. توجه داشته باشید از این روش برای کثیفی های زیادی نمی توان استفاده کرد.

کاربرد مواد شوینده و سفید کننده در ضدعفونی کردن توالت فرنگی

 مواد سفید کننده مانند وایتکس تیرک و غیره تاثیر زیادی در سفید شدن و ضدعفونی کردن توالت فرنگی و سرویس بهداشتی دارند اما بخار ناشی از وایتکس و تیرک ممکن است برای افرادی که با این مواد آلرژی دارند خطرناک بوده و افراد دچار مسمومیت تنفسی شوند. همچنین زمانی که از این سفید کننده ها استفاده می‌کنید باید دستکش به دست داشته باشید چرا که ثابت این مواد روی پوست موجب سوختگی میشود.

 در صورت مواجهه با گرفتگی انواع توالت ها بهتر است برای رفع آن سریعاً اقدام کنید. سریع ترین راه برای این کار درخواست خدمات لوله بازکنی سریع و ارزان می باشد شما با یک کلیک می توانید از افراد لوله بازکنی شریعتی برچسب این خدمات را در محل دریافت کنید که آمادگی حضور در کلیه مناطق تهران را دارا می باشند و به ازای دریافت قیمت مناسب به همان میزان خدماتی با کیفیت مطلوب به شما ارائه می دهند.

ضدعفونی کردن توالت فرنگی با استفاده از قرص های خانگی 

 شما می‌توانید با راهکارهای خانگی و مواد کم خطر خودتان قرص ضدعفونی کننده توالت فرنگی بسازید. برای ساخت این قرص‌ها به مواد زیر نیاز داریم: 

  •  یک فنجان جوش شیرین 
  •  اسید سیتریک یا همان جوهر لیمو یک چهارم فنجان 
  •  صابون کاستر یک قاشق غذاخوری 
  •  قالب سیلیکونی یا قالب یخ برای شکل دهی به قرص 

 برای تهیه این قرص تمام مواد را داخل کاسه ریخته و از آن‌ ها خمیر یکدست می سازیم سپس خمیر را وارد قالب سیلیکونی یا قالب یخ کرده و با دست آن را فشرده میکنیم و کمی زمان می دهیم تعیین مواد به هم بچسبند به طوری که هنگام جداسازی صحیح و سالم جدا شود بدین صورت قرصهای شما برای ضدعفونی کردن توالت فرنگی آماده است.

 برای استفاده از این قرص ها کافیست یکی از آنها را داخل توالت فرنگی و ایرانی بیندازید و صبر کنید تا کمی بعد این محلول به گاز تبدیل شده و کار خود را انجام دهد بعد از گذشت 10 دقیقه محل را با فرچه کشیده و در نهایت آب کشی کنید. 

 

این قرص‌ها وظیفه تمیز کردن و خوشبو کردن و ضدعفونی کردن کاسه توالت فرنگی را به عهده دارند. همچنین از این قرص ها می شود برای ضدعفونی کردن کاسه توالت ایرانی هم استفاده نمود.